Политика за поверителност и обработка на лични данни
Ние поемаме ангажимент за гарантиране на защитата на вашите лични данни, като го превръщаме в основен приоритет за b2b delivery. Ще полагаме всички необходими усилия и ресурси, за да съобразим обработката на вашите данни с Регламент (ЕС) 2016/679, известен още като "Общ регламент за защита на данните" (ОРЗД), както и с всеки друг приложим нормативен акт. Прозрачността е ключов принцип на тази законодателна рамка, и по тази причина представяме този документ, който има за цел да ви информира как събираме, използваме, прехвърляме и защитаваме вашите лични данни, когато се свързвате с нас относно нашите продукти и услуги, включително чрез нашия уебсайт.
Запазваме си правото да актуализираме и променяме тази Политика за поверителност периодично, за да отразим всички промени в начина, по който обработваме вашите лични данни или в законовите изисквания. В случай на такива промени, ние ще публикуваме актуализираната версия на Политиката за поверителност на нашия уебсайт. Моля, следете редовно съдържанието на тази Политика за поверителност.
Кои сме ние и как можете да се свържете с нас
B2b delivery е търговското наименование на „Уан Деливъри“ ЕООД, юридическо лице, със седалище и адрес на управление в гр. София, п.к. 1303, община Столична, район Възраждане, ж.к. „Зона Б-5“, бл. 2, вх. В, с ЕИК 207442788 (наричан по-долу „ b2b delivery “ или „ние“). Съобразно законодателството за защита на личните данните ние сме администратор, когато обработваме лични данни, събрани директно от Вас, и пълномощник на администратора, когато обработваме лични данни, събрани от него.
Ние винаги сме на разположение да чуем Вашите мнения, както и да Ви предоставим всякаква друга допълнителна информация, която може да Ви е необходима относно обработката на Вашите данни. Насърчаваме Ви да се свържете със служителя, отговраящ за защита на данните на b2b delivery, на предоставения на уебсайта имейл адрес: [email protected], по пощата или с куриер на адрес : гр. София, п.к. 1303, община Столична, район Възраждане, ж.к. „Зона Б-5“, бл. 2, вх. В с надпис: на вниманието на Длъжностното лице по защита на данните на b2b delivery.
Какви категории лични данни обработваме
Обичайно събираме вашите лични данни директно от вас, предоставяйки ви контрол над информацията, която споделяте с нас. Получаваме информация от Вас, както следва:
- Когато създавате акаунт в b2b delivery, ни предоставяте своя имейл адрес, име, фамилия и телефонен номер.
- При правене на поръчка предоставяте лични данни като име, фамилия, адрес за доставка, телефонен номер и други.
- Ако сте получател на доставка, ние обработваме данните, които сме получили от подателя на доставката или данните, които сте предоставили, включително име, фамилия, адрес за доставка, телефонен номер, имейл адрес, подпис и други, за да гарантираме, че доставките се извършват до вас и за да защитим нашите законни интереси при евентуални спорове относно коректността на доставката.
На нашия уебсайт можем да използваме бисквитки и подобни технологии, както е описано в Политиката ни за бисквитки. Не събираме и не обработваме чувствителни данни, включени в Общия регламент за защита на данните, така наречените специални категории лични данни.
Също така, ние не събираме и не обработваме данни за лица под 16-годишна възраст. Всяко лице, което предоставя лични данни, както директно, така и чрез лице, което събира тези данни, трябва да декларира, че е навършило 16 години и може да даде валидното си съгласие за събиране и обработване на своите данни.
Какви са целите и основанията за обработка
Ще използваме Вашите лични данни за следните цели:
1. За предоставяне на услуги на b2b delivery във Ваша полза.
Тази обща цел може да включва, според случая, следното:
Обработваме Вашите данни за различни цели, включително:
- Създаване и управление на акаунта в платформата b2b delivery.
- Обработка на поръчки, включително тяхното приемане, валидиране, транспортиране, доставка и фактуриране, според случая.
- Събиране на суми от наложен платеж.
Обработката на Вашите данни за тези цели в повечето случаи е необходима за сключването и изпълнението на договор, чиято цел е предоставянето на куриерска услуга. Определено обработване, свързано с тези цели, също се изисква от приложимото законодателство, включително данъчното и счетоводното законодателство.
2. Да подобрим нашите услуги
Записваме телефонните и електронните комуникации с Вас и нашите служители и сътрудници с цел да сме в състояние да реагираме на всеки проблем, искане или обратна връзка, предоставени от Вас.
Нашият приоритет е да Ви предоставим най-доброто обслужване при закупуване на услуги чрез онлайн платформата. За тази цел можем да Ви предложим да попълните удовлетворителни въпросници след приключване на поръчка или да проведем пазарни проучвания и изследвания, директно или със съдействието на партньори.
Тези дейности се основават на нашия легитимен интерес за развитие на нашия бизнес, като винаги гарантираме, че Вашите основни права и свободи не се засягат.
3. Комуникации
За да Ви информираме относно статуса на Вашите доставки, можем да Ви изпращаме подробности относно доставката или кодове за достъп за шкафчетата посредством електронни комуникационни канали като e-mail, SMS или Viber. При това гарантираме, че тази обработка на данни ще бъде извършена в пълно съответствие с Вашите права и свободи.
Също така, винаги можете да поискате от нас по всяко време, чрез методите, описани в този документ, да спрем обработването на Вашите лични данни за информационни цели, като ние ще изпълним Вашето искане възможно най-скоро. Оттеглянето на Вашето съгласие ще доведе до невъзможност да Ви информираме относно състоянието на предоставяните услуги.
4. За да защитаваме нашите законни интереси
Има ситуации, в които можем да използваме или разкриваме информация, с цел защита на нашите права и бизнес интереси. Тези ситуации могат включват следните:
- Прилагане на мерки за защита на уебсайта и потребителите на платформата b2b delivery от кибератаки.
- Предприемане на мерки за защита срещу бъдещи правни претенции, включително записване на комуникацията със служители, сътрудници и обслужване на клиенти.
- Предприемане на мерки за предотвратяване и разкриване на опити за измама, включително предаване на информация на компетентни публични органи.
- Управление на различни други рискове.
В основата на тези видове обработка на данни стои нашият законен интерес за защита на нашата търговска дейност, с приоритет да гарантираме баланс между нашите интереси и Вашите основни права и свободи.
В определени случаи можем също така да базираме обработката на данни върху правни изисквания, като задължението за гарантиране на защита на стоки и ценности, предвидени от приложимото законодателство, както и задължението за уведомяване относно нарушения на сигурността или други подобни случаи.
Съхраняване на Вашите лични данни
Като общо правило, ние ще съхраняваме Вашите лични данни, ако имате акаунт в платформата b2b delivery. Можете да поискате от нас да изтрием определена информация или да закрием Вашия акаунт по всяко време, и ние ще отговорим на такива искания. Въпреки това, определена информация може да се съхранява след закриването на Вашия акаунт, ако приложимото законодателство или нашите законни интереси налагат такава практика.
Ако нямате акаунт в платформата b2b delivery, общо правило е да съхраняваме информация за направени поръчки за период от 4 години след приключването на поръчката. Съхранението на определени данни след изтичането на този срок е възможно в съответствие с приложимото законодателство или нашите законни интереси, особено за упражняване на правото на защита в случай на спор относно предоставените услуги. Данните ще бъдат съхранявани отделно, криптирани и/или псевдонимизирани и ще бъдат достъпни само в случай на спор. Веднага след изтичане на периода на съхранение, b2b delivery ще изтрие Вашите лични данни и всички техни копия от своите системи.
На кого предаваме Вашите лични данни
Където е приложимо, можем да предадем или предоставим достъп до определени Ваши лични данни на следните категории получатели:
- дружество от същата група дружества като b2b delivery;
- партньори и подизпълнители на b2b delivery;
- доставчици на платежни/банкови услуги;
- доставчици на маркетингови/телемаркетингови услуги;
- доставчици на услуги за проучване на пазара;
- доставчици на ИТ услуги;
- доставчици на правни услуги;
- други дружество, с които можем да разработим съвместни програми за предлагане на нашите стоки и услуги на пазара.
Ако имаме изрично нормативно задължение или ако е необходимо да защитим законен интерес, можем също да разкрием определени лични данни на публични органи.
Ние гарантираме, че достъпът до вашите данни от трети лица се осъществява в съответствие със нормативните изисквания за защитата на личните данни и поверителността на информацията, въз основа на сключени с тях споразумения.
В кои държави прехвърляме Вашите лични данни
Към този момент съхраняваме и обработваме Вашите лични данни в България.
Въпреки това при необходимост, ние може да изпратим някои от Вашите лични данни на юридически лица, разположени извън България на субекти, намиращи се на територията на Европейския съюз.
Ние винаги вземаме предпазни мерки, за да гарантираме, че всяко международно предаване на лични данни се управлява внимателно, за да защитим Вашите права и интереси. Прехвърлянето на данни към доставчици на услуги и други трети страни винаги ще бъде обхванато от договорни ангажименти и, когато е уместно, от други гаранции, като стандартни договорни клаузи, издадени от Европейската комисия, или схеми за сертифициране, като Щит за поверителност за защита на личните данни, прехвърлени от ЕС в САЩ.
Ако желаете да научите повече за страните, в които прехвърляме Вашите данни и за гаранциите, които сме въвели относно тези трансфери, можете да се свържете с нас по всяко време, използвайки контактните данни, посочени по-горе
Как защитаваме сигурността на Вашите лични данни
Ние се ангажираме да гарантираме сигурността на Вашите лични данни, като прилагаме подходящи технически и организационни мерки, съобразно индустриалните стандарти. Вашите лични данни се съхраняват на защитени сървъри, като използваме най-съвременни алгоритми за криптиране.
Въпреки всички предпазни мерки, които предприемаме, ви предупреждаваме, че предаването на информация чрез Интернет или чрез други публични мрежи, не е напълно сигурно, и съществува риск данните да бъдат видени и използвани от трети неупълномощени лица. Ние не можем да носим отговорност за такива уязвимости в системи, които са извън нашия контрол.
Какви права имате
Общият регламент за защита на данните Ви предоставя редица права във връзка с Вашите лични данни. Вие имате следните права:
- Право на достъп: Можете да поискате информация за това, какви лични данни събираме и как се използват.
- Право на корекция: Можете да поискате корекция на неточни или непълни данни.
- Право на изтриване: Под определени условия можете да поискате изтриване на Вашите лични данни.
- Право на ограничаване на обработката: Под определени условия можете да поискате ограничаване на обработката на Вашите данни.
- Право на преносимост на данните: Можете да поискате да получите Вашите данни в структуриран, обичаен и машинно четим формат и да ги предоставите на друг доставчик на услуги.
- Право на възражение: Можете да възразите срещу обработката на Вашите данни в определени ситуации, като например при обработка на данни за маркетинг.
- Право на жалба: Можете да подадете жалба до компетентния надзорен орган, ако считате, че обработката на Вашите лични данни нарушава закона.
Ако имате въпроси относно тези права или искате да упражните някое от тях, моля, свържете се с нас за повече информация.
Моля, имайте предвид следното, ако искате да упражните тези права:
- Самоличност: Ако искате да упражните някое от Вашите права относно личните си данни, трябва да го направите чрез имейл адреса, свързан с Вашия акаунт в b2b delivery. Това е важно за гарантиране на сигурността и потвърждаване на Вашата самоличност.
- Хонорари: Ние няма да ви таксуваме за запитвания свързани с упражняването на Вашите права относно личните данни. Но ако искането Ви е неоснователно, повтарящо се или прекомерно, може да се наложи такса. Такава такса ще следва да бъде разумна и Вие ще бъдете информирани за нея предварително.
- Време за реакция: Срокът за отговор на Вашите искания и запитвания е в рамките на един месец. В случаи, когато исканията са сложни или ако има множество искания, времето за отговор може да се удължи до два месеца. В случай, че имаме нужда от повече време, ще Ви уведомим. От Вас може да бъде изискана по-подробна информация за запитването или искането Ви, за да ускорим процеса.
- Права на трети страни: Не трябва да изпълняваме искане, ако то би засегнало неблагоприятно правата и свободите на други субекти на данни.
Тези указания са важни и целят да гарантират защитата на Вашите лични данни и съответствие с регламентите за защита на данните.
Целеви права | Описание |
Достъп | Можете да ни попитате:
|
Поправка | Можете да поискате от нас да поправим или допълним вашите неточни или непълни лични данни. Може да се опитаме да проверим точността на данните, преди да ги поправим. |
Изтриване на данни | Можете да поискате от нас да изтрием Вашите лични данни, но само ако:
Не сме задължени да изпълним искането Ви за изтриване на личните Ви данни, ако обработването на личните Ви данни е необходимо:
Има някои други обстоятелства, при които не сме длъжни да изпълним искането Ви за изтриване на данни, въпреки че това две са най-вероятни обстоятелства, при които можем да откажем това искане. Моля, имайте предвид, че преди да упражните това право, трябва да изтеглите от Вашия акаунт в b2b delivery и да запазите всички документи, свързани с поръчки, направени от b2b delivery, независимо дали фактурирането е направено на Вас или на друго физическо или юридическо лице (като: фактури , гаранционни сертификати). Ако не направите това, преди да упражните правото си на изтриване, ще загубите всички тези документи и b2b delivery няма да може да Ви ги предостави, тъй като процесът на изтриване на данни, респективно акаунт в b2b delivery с всички данни и документи, свързани с него, е необратим процес. |
Ограничаване на обработката на данни | Можете да поискате от нас да ограничим обработването на лични данни, но само ако:
Можем да продължим да използваме Вашите лични данни след искане за ограничение, в случай че:
|
Преносимост на данни | Можете да поискате от нас да Ви предоставим лични данни в структуриран, често използван и автоматично четим формат или можете да поискате те да бъдат „пренесени“ директно към друг администратор на данни, но във всеки случай само ако:
|
Опозиция | Можете да възразите по всяко време, поради причини, свързани с вашата конкретна ситуация, срещу обработването на вашите лични данни в рамките на наш законен интерес, ако смятате, че вашите основни права и свободи имат предимство пред този интерес. Можете също така по всяко време да възразите срещу обработването на Вашите данни за целите на директния маркетинг (включително профилиране), без да посочвате причина, в който случай ние ще прекратим това обработване възможно най-скоро. |
Автоматично вземане на решения | Можете да поискате да не бъдете обект на решение, основано единствено на автоматична обработка, но само когато това решение:
Това право не се прилага, когато решението, взето след автоматичното вземане на решения:
|
- Напомняме Ви, че можете да се свържете с длъжностното лице по защита на данните на b2b delivery по всяко време, като изпратите заявката си по някой от следните начини:
- по електронна поща на адрес: [email protected]
- по пощата или куриер на адрес: „Уан Деливъри“ EООД, София, п.к. 1303, община Столична, район Възраждане, ж.к. „Зона Б-5“, бл. 2, вх. В с надпис: на вниманието на Длъжностното лице по защита на данните на b2b delivery.